خدای خوبم
عشق بازی با نور...

برای قاصدک *

 

خدای خوبم

besm 066

بخاطر تمام لحظه هایی که منتظرم بودی و نیومدم منو ببخش

بخاطر تمام لحظه هایی که منو دیدی و من ندیدمت منو ببخش

بخاطر تمام لحظه هایی که برام خوب خواستی و من بد کردم منو ببخش

بخاطر تمام لحظه هایی که امیدتو نا امید کردم

منو ببخش

بخاطر تمام لحظه هایی که تنهام نگذاشتی و من خودمو تنها دیدم منو ببخش..

خیلی ها به دعوت دل ...ساده ی من اومدند نشستند خندیدند

اما خیلی زود شکستند و گسستند و رفتند

تنها تو بودی که بریدم و نبریدی شکستم و نشکستی گسستم و نگسستی

منبع:http://www.khodaaaa.orq.ir/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:خدا,عشق بازی با خدا,خدای من,خدارا دوست دارم,خدایا دوستت دارم,خداوند,من و خدا,عشق به خدا,ساعت 21:41 توسط shadi| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت